POLENGHI, ILARIA
POLENGHI, ILARIA
Facoltà di Psicologia
Mostra
records
Risultati 1 - 3 di 3 (tempo di esecuzione: 0.001 secondi).
EFFECTS OF AN INTEGRATED INTERVENTION FOR IMPROVING SELF-REGULATION SKILLS IN KIDS WITH SPECIAL NEEDS
2022-01-01 Tobia, VALENTINA ANTONIA; Ghislanzoni, Laura; Lattanzi, Martina; Moretti, Michela; Polenghi, Ilaria; Tombini, Giulia; Ogliari, ANNA LUCIA
Gender differences of individual and contextual factors in predicting bullying and victimization: A multi-informant approach
2024-01-01 Borroni, S.; Tobia, V.; Guarini, A.; Caglio, M.; Scansani, B.; Polenghi, I.; Ogliari, A.; Fossati, A.
Potenziare l’autoregolazione per stare meglio a scuola: Un intervento per ragazzi, insegnanti e genitori
2021-01-01 Tobia, V.; Ghislanzoni, L.; Lattanzi, M.; Moretti, M.; Polenghi, I.; Tombini, G.; Ogliari, A.
Titolo | Data di pubblicazione | Autore(i) | File |
---|---|---|---|
EFFECTS OF AN INTEGRATED INTERVENTION FOR IMPROVING SELF-REGULATION SKILLS IN KIDS WITH SPECIAL NEEDS | 1-gen-2022 | Tobia, VALENTINA ANTONIA; Ghislanzoni, Laura; Lattanzi, Martina; Moretti, Michela; Polenghi, Ilaria; Tombini, Giulia; Ogliari, ANNA LUCIA | |
Gender differences of individual and contextual factors in predicting bullying and victimization: A multi-informant approach | 1-gen-2024 | Borroni, S.; Tobia, V.; Guarini, A.; Caglio, M.; Scansani, B.; Polenghi, I.; Ogliari, A.; Fossati, A. | |
Potenziare l’autoregolazione per stare meglio a scuola: Un intervento per ragazzi, insegnanti e genitori | 1-gen-2021 | Tobia, V.; Ghislanzoni, L.; Lattanzi, M.; Moretti, M.; Polenghi, I.; Tombini, G.; Ogliari, A. |