Action video games improve reading abilities and visual-to-auditory attentional shifting in English-speaking children with dyslexia / Franceschini, Sandro; Trevisan, Piergiorgio; Ronconi, Luca; Bertoni, Sara; Colmar, Susan; Double, Kit; Facoetti, Andrea; Gori, Simone. - In: SCIENTIFIC REPORTS. - ISSN 2045-2322. - 7:1(2017), p. 5863. [10.1038/s41598-017-05826-8]

Action video games improve reading abilities and visual-to-auditory attentional shifting in English-speaking children with dyslexia

Ronconi, Luca;
2017-01-01

2017
Multidisciplinary
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/20.500.11768/88315
Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus 125
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? 113
social impact